مهاجم سابق بارسلونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داماد شد

مهاجم سابق بارسلونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داماد شد

خبرگزاری فوتبالی - پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی ویارئال شنبه گذشته با بئاتریز ویانا در محفلی خصوصی ازدواج کرد. این زوج سالهاست که با همدیگر در ارتباط هستند بالاخره تصمیم گرفتند که مراسم ازدواجشان را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی، مراسم ازدواج انها به خاطر بحران کرونا در محفلی بسیار خصوصی برگزار شد که مدعوین کمی که در مراسم حضور داشتند، ماسک زدند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند. مهاجم اسبق بارسلونا در اینستاگرام در پیامی احساسی خطاب به بئاتریز نوشته است:" مدتهاست که تو را زن زندگی ام می دانم اما هر دوی ما لیاقت چنین لحظه ای را داشتیم. بئاتریز ویانا، از تو ممنونم که سر راه من قرار گرفتی. "

از سویی بئاتریز نیز در پیامی احساسی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :" بالاخره روز موعود رسید. این همان روزی بود که همیشه رویایش را داشتیم، پاکو آلکاسر، از تو ممنونم که من را به عنوان زن زندگی ات انتخاب کردی. هر جایی که بروی، همراه تو در سفر خواهم بود و همیشه در کنار تو و دخترمان مارتینا خواهم بود و به قول عروس و دامادها :" تا زمانی که مرگ ما را جدا کند، در کنار هم خواهیم بود." تا همیشه تو را می خواهم."

آلکاسر که تجربه حضور در بارسلونا، والنسیا و ختافه را هم دارد در حال حاضر در ویارئال توپ می زند.

4125