رسمی؛ سیمیکاس، دفاع چپ یونانی به لیورپول پیوست

رسمی؛ سیمیکاس، دفاع چپ یونانی به لیورپول پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه لیورپول بالاخره موفق شد رقبای خود را در راه جذب کاستاس سیمیکاس، مدافع چپ یونانی تیم المپیاکوس کنار زده و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای برخی از رسانه‌ها ناپولی حداقل هشت ماه با باشگاه المپیاکوس یونان در مورد کاستاس سیمیکاس در حال مذاکره بوده است اما به نظر می رسد که در حال حاضر رقابت را برای بدست آوردن این بازیکن، به لیورپول باخته است. این مدافع چپ 24 ساله مدت ها بود که هدف اصلیِ تیم جنارو گتوزو بود و آن‌ها در یک قدمیِ این انتقال در ماه ژانویه بوده‌اند اما در هر صورت، این قرارداد هرگز به سرانجام نرسید و اکنون به نظر می رسد که ناپولی شانس های خود را برای این بازیکن به طور کامل از دست داده است، چرا که لیورپول با المپیاکوس برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده است. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه لیورپول با مبلغ 11.75 میلیون پوند راهی آنفیلد شد. او پیراهن شماره 21 این تیم را بر تن خواهد کرد و به عنوان دفاع چپ ذخیره در این تیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با اندی رابرتسون رقابت خواهد کرد.

این بازیکن در این فصل در المپیاکوس در 46 بازی که به میدان رفت، 7 پاس گل داد. او سابقه‌ی پوشیدن تیم ملی یونان را هم در کارنامه‌ی خود دارد.

1470