دو خاطره شیرین و یک خاطره تلخ برای مسی از تقابل با بایرن مونیخ

دو خاطره شیرین و یک خاطره تلخ برای مسی از تقابل با بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا جمعه باید به بارسلونا برای غلبه بر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند تا کاتالان ها همچنان رویای ششمین قهرمانی اروپایی خود را زنده نگه دارند.

به گزارش فوتبالی، مسی خاطرات خوشی از تقابل با قهرمان لیگ آلمان دارد. بازیکن آرژانتینی بازی با ناپولی را با مصدومیت به اتمام رساند اما به نظر می رسد که این بازیکن خودش را به بازی جمعه مقابل بایرن مونیخ خواهد رساند.

بایرن مونیخ پس از گلباران کردن چلسی در دو بازی رفت و برگشت روی آمادگی بالای لواندوفسکی در مقابل بارسلونا حساب می کند اما قطعا آنها می دانند که مسی بازیکن توانمندی است.لئو که در مقابل ناپولی نیز گلزنی کرد حالا در سن 33 سالگی امیدوار است که بتواند بارسلونا را از بدون جام ماندن در این فصل نجات بدهد.  بارسلونا در دوران مسی سه دور در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است که در دو تا از این سه فصل  به قهرمانی رسیده است. بارسا در فصل 09-2008 در یک چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ رفت. کاتالان ها در بازی رفت با دبل مسی با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیدند. 

در فصل  15-2014 نیز بارسلونا و بایرن در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت باز هم مسی دبل کرد تا تیمش با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و در نهایت بارسا در آن سال در برلین فاتح چمپیونزلیگ شد. البته در فصل 13-2012 بارسلونا با مربیگری ویلانوا نتوانست مقابل بایرن مونیخ حرفی برای گفتن داشته باشد.  در واقع می توان گفت که از سه دوئل اخیر بایرن مونیخ و بارسا در مرحله حذفی چمپیونزلیگ، هر تیمی که پیروز شده، به قهرمانی رسیده است. باید دید که آیا این دفعه هم ماجرا تکرار می شود یا نه.

4125