اعلام ترکیب منچستریونایتد برای بازی با کپنهاگن

اعلام ترکیب منچستریونایتد برای بازی با کپنهاگن

خبرگزاری فوتبالی - منچستر یونایتد امشب در مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف کپنهاگن دانمارک خواهد رفت، آنها به طور قطع به دنبال پیروزی در این بازی و عبور از این مرحله خواهد بود چرا که لیگ اروپا تنها جامی است که برای شاگردان اوله گونار سولسشر در این فصل باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در این بازی به روال معمول لیگ اروپا، سرخیو رومرو درون دروازه یونایتد قرار گرفته است. اریک بایی در قلب دفاع حضور دارد، و در کنارش کاپیتان منچستر یعنی مگوایر در این بازی در ترکیب تیم قرار گرفته است. برونو فرناندس، هافبک یونایتد، که در بازی‌های اخیر خوش درخشیده جایگاه ویژه‌ای در ترکیب منچستر یونایتد پیدا کرده است.

در مورد دروازه بان منچستر یونایتد در این بازی گمانه زنی های زیادی وجود داشت. از آنجایی که این بازی یک بازی مهم و حیاتی برای منچستر یونایتد بوده و تک حذفی است. برخی فکر می‌کردند که ممکن است اوله گونار سولسشر از داوید دخیا در ترکیب تیمش برای این بازی استفاده کند اما او ترجیح داده تا مطابق معمول در لیگ اروپا از رومرو استفاده کند. هر چند که عملکرد های ضعیف داوید دخیا انتقادات زیادی را برای او به همراه داشته است و ممکن است او حتی به طور کلی از ترکیب یونایتد کنار رود.

ترکیب منچستر یونایتد برای بازی با کپنهاگن بدین شرح است: رومرو، مگوایر، بایی، وان-بیساکا، پوگبا، ویلیامز، فرد، گرین وود، برونو فرناندس، رشفورد، مارسیال

1470