گزینه‌های جدید منچستر یونایتد با از دست دادن سانچو

گزینه‌های جدید منچستر یونایتد با از دست دادن سانچو

خبرگزاری فوتبالی - پس از اعلام رسمی باشگاه بورسیا دورتموند جیدون سانچو در این تیم ماندنی شد، بنابراین منچستر یونایتد باید به دنبال اهداف دیگری در این تابستان باشد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو هدف شماره یک منچستریونایتد بود، اما زورک، مدیر ورزشی دورتموند رسما اعلام کرد که او در دورتموند خواهد ماند و این بدان معناست که منچستر یونایتد باید در تیم های دیگری به دنبال خرید یک وینگر راست بگردد و سری آ می‌تواند جایی باشد که منچستر در آن به دنبال بازیکن بگردد.

یکی از بازیکنانی که می‌تواند گزینه‌ی منچستر یونایتد باشد، فدریکو کیه زا، ملی پوش 22 ساله ایتالیایی است که در حال حاضر در حال فیورنتینا توپ می‌زند و توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و به نظر می‌رسد که فیورنتینا فقط با مبلغ مناسبی راضی به فروش او شود. قیمتی که به نظر می‌رسد شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن پیشنهاد دهند مبلغی بین 60 تا 70 میلیون یورو است که به مراتب کمتر از 100 میلیون یورویی است که دورتموند برای سانچو می‌خواست. کیه زا در این فصل در 37 بازی برای فیورنتینا، 11 گل زده و 9 پاس گل داد. 

یکی دیگر از گزینه های منچستر یونایتد به ادعای دیلی میل، داگلاس کاستا است که به زودی 30 ساله می‌شود. او که مسن تر از سانچو و کیه‌زاست و بازیکنی آینده دار به شمار نمی‌رود در این فصل در 29 بازی برای یوونتوس 3 گل زد و 7 پاس گل داد.

1470