با اعلام رسمی باشگاه دورتموند؛ دست منچستریونایتد از سانچو کوتاه ماند

با اعلام رسمی باشگاه دورتموند؛ دست منچستریونایتد از سانچو کوتاه ماند

خبرگزاری فوتبالی - جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، مدت‌هاست که مدنظر باشگاه منچستریونایتد قرار دارد اما با اعلام رسمی سران باشگاه آلمانی این بازیکن برای فصل آینده هم در دورتموند خواهد ماند تا دست منچستریونایتد از این بازیکن کوتاه بماند.

به گزارش فوتبالی، از سانچوی 20 ساله به عنوان اولویت اول منچستر یونایتد در تابستان امسال نام برده می‌َشد و او مورد علاقه‌ی اوله گونار سولسشر قرار داشت و این مربی خواستار حضور وینگر انگلیسی در تیمش بود. اما اکنون میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که جیدون سانچو فصل آینده هم در دورتموند خواهد ماند تا رسما انتقال این بازیکن به منچستریونایتد منتفی شود. زورک در این باره گفت:" جیدون سانچو فصل آینده هم برای ما بازی خواهد بود. این یک تصمیم قطعی است و من فکر می‌کنم که این به تمام سوالات پاسخ می دهد. تابستان گذشته ما حقوق جیدون را تنظیم كردیم تا مطابق با پیشرفت‌های او باشد. بنابراین در شرایطی، ما قرارداد او را تا سال 2023 تمدید كرده بودیم."

اکنون با منتفی شدن پیوستن جیدون سانچو به منچستر یونایتد به نظر می‌رسد که باشگاه انگلیسی باید به دنبال جذب گزینه های دیگری باشد و بیش از این وقت خود را برای جذب ستاره‌ی دورتموند تلف نکند.

1470