پیکان یک - صنعت نفت آبادان صفر/ فرار بزرگ پیکان با رانندگی ویسی

پیکان یک - صنعت نفت آبادان صفر/ فرار بزرگ پیکان با رانندگی ویسی

خبرگزاری فوتبالی- بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان با تک گل علی محمدی به نفع تیم پیکان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی،در یکی از بازی های حساس هفته 28 لیگ برتر امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه شهر قدس تیم پیکان که در رده پانزدهم جدول قرار داشت، برای فرار از منطقه سقوط به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

با اینکه این دیدار اهمیت بالایی برای شاگردان سراج نداشت، اما شاگردان ویسی برای اینکه خودشان را از انتهای جدول جدا کنند، محکوم به پیروزی بودند.

در نهایت با تک گل جلال الدین علی محمدی، پیکانی ها توانستند سه امتیاز با ارزش و سرنوشت ساز این دیدار را به دست آورند تا موقتا از انتهای جدول جدا شده و امید بیشتری برای ماندن در لیگ پیدا کنند.

 

نتیجه بازی هفته گذشته: پیکان مقابل تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت و دیدار صنعت نفت آبادان و شهر خودرو با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

نتیجه بازی رفت: صنعت نفت در دیداری پر گل موفق شد با نتیجه 3_2 از سد پیکان عبور کند. 

دوشنبه 20 مرداد 1399

پیکان – صنعت نفت آبادان ساعت 20:30

داور: محمدرضا اکبریان  

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – حمیدرضا کنعانی

ترکیب صنعت نفت آبادان 

ناصر سالاری، حسین ساکی، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده

 ترکیب پیکان

آرام آیراپتیان، سیدمهران موسوی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، شهریار مغانلو، محمد ابراهیمی، علیرضا کوشکی

شرح گل:


گل اول پیکان: جلال الدین علی محمدی پشت محوطه جریمه نفت آبادان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و محکم دور از دست های دروازه نفت، گل اول پیکان را به ثمر رساند.

اخطار:

 

فراز امامعلی(41)

7575