داستان کریم باقری و تیم ملی ادامه دارد

داستان کریم باقری و تیم ملی ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رسانه این باشگاه اعلام کرد با حضور کریم باقری در کادر مربیان تیم ملی به عنوان دستیار اسکوچیچ مخالف هستیم.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد بحث جدایی کریم باقری و پیوستنش به کادر فنی تیم ملی ادامه داشته باشد. تا دو سه روز پیش اینطور به نظر می‌رسید که باقری حتماً به کادر فنی تیم ملی خواهد پیوست و این مسأله را به شروع اردوی تیم که قرار است 6 شهریور ماه باشد موکول کرده و شاید اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی برسد کنار این تیم نباشد اما حالا گفته می‌شود شاید مسائل مالی باعث شود تا باقری قید حضور در کادر فنی تیم ملی را بزند.

کریم باقری با پرسپولیس قراردادی یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی دارد که فدراسیون حتی نمی‌تواند نصف این مبلغ را در این روزهایی که فدراسیون مشکلات مالی دارد به او بپردازد و اگر باقری دنبال کمک و یک تجربه تازه در دوران مربیگری‌اش نباشد به هیچ وجه این انتقال برایش ارزش نخواهد داشت.البته اگر پرسپولیس بخواهد باقری را حفظ کند باید درصدی روی قرارداد کلان او بگذارد که هزینه‌هایش را سنگین‌تر خواهد کرد و شاید باشگاه بدش نیاید این مبلغ از هزینه‌هایش کاسته شود.

با این حال هم یحیی هم رسول‌پناه برای اینکه روبروی هواداران قرار نگیرند می‌گویند با جدایی باقری به شدت مخالفند چون هوادار باقری را دوست دارد و ظاهراً این وضعیت تبدیل به گره کوری در تیم پرسپولیس شده است.

7655