رسمی؛ پدیده ژاپنی رئال مادرید به ویارئال پیوست

رسمی؛ پدیده ژاپنی رئال مادرید به ویارئال پیوست

خبرگزاری فوتبالی - تاکفوسا کوبو پدیده 19 ساله ژاپنی رئال مادرید برای یک فصل به صورت قرضی به ویارئال ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، کوبو در فصل گذشته به صورت قرضی از رئال مادرید راهی مایورکا شده بود که با چهار گل و چهار پاس گل نمایش قابل قبولی به عنوان بازیکنی کم تجربه داشت. کوبو که فقط 19 سال سن دارد در پست هافبک هجومی بازی می کند. رئال مادرید در تابستان قبلی او را از دست سایر مشتریانش همچون بارسلونا ربود اما او فعلا نمی تواند در رئال بازی کند چرا که با حضور میلیتائو، رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور سهمیه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی پر است و کوبو در سال آینده و در زمانی که وینی پاسپورت اسپانیایی بگیرد می تواند به ترکیب رئال مادرید برگردد.

کوبو در حال حاضر به نظر می رسد که آینده دارترین بازیکن فوتبال ژاپن است که می تواند به یکی از ستارگان آینده فوتبال اروپا تبدیل شود.

ویارئال قبل از اعلام رسمی خرید ویارئال با دو توییت سعی کرد که در مورد خرید این بازیکن علامت بدهد. آنها در ابتدا تصویری از آفتاب به نشانه نماد کشور ژاپن منتشر کردند و کمی بعد هم یکی از شخصیت های سیمپسون را در حال حل مکعب روبیک نشان دادند تا هواداران تیمشان را در تعلیق قرار بدهند.

ویارئال با احتساب دستمزد کوبو و مبلغ پرداختی برای خرید بازیکن ژاپنی برای یک فصل خرید قرضی این بازیکن مبلغی بین 5 تا 6 میلیون یورو هزینه می کند.

4125