هافبک یوونتوس در یک‌قدمی پیوستن به لیگ آمریکا

هافبک یوونتوس در یک‌قدمی پیوستن به لیگ آمریکا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که بلیز ماتوئیدی در یک قدمی پیوستن به لیگ آمریکا قرار دارد و به زودی بیانکونری ها را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که بلیز ماتوئیدی، هافبک فرانسوی یوونتوس، در حال طی کردن آخرین مراحل پیش از پیوستن به تیم اینتر میامی در لیگ آمریکاست. او در پاریس تست های پزشکی را پشت سر گذاشته است. به ادعای کالچو مرکاتو، ماتوئیدی اولین بازیکنی است که پس از برکناری مائوریسیو ساری از یوونتوس، از این باشگاه جدا می‌شود. ماتوئیدی ادامه‌ی مسیرش را در لیگ آمریکا طی خواهد کرد، به همین دلیل امروز در فرانسه تست پزشکی داده است. المپیک لیون یکی از باشگاه هایی بود که به جذب ماتوئیدی علاقه داشت اما به نظر می‌رسد که بازیکن فرانسوی قصد رفتن به آمریکا و پیوستن به تیم دیوید بکهام را دارد. قرارداد هافبک فرانسوی با یوونتوس تا ژوئن 2021 اعتبار دارد اما ممکن است که این قرارداد فسخ شده و ماتوئیدی به عنوان بازیکن آزاد راهی لیگ آمریکا شود.

دستمزد ماتوئیدی در یوونتوس در حال حاضر سالانه 4 میلیون یورو است که از طریق امکاناتی که در قرارداد قبلی‌اش بود، تمدید شده است.

به گفته‌ی کالچو مرکاتو، یوونتوس از مینو رایولا، وکیل ماتوئیدی، خواسته که راهکاری مناسب برای این بازیکن پیدا کند و ماتوئیدی هم لیگ آمریکا را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است.

1470