هم‌تیمی سابق پیرلو: او بیشتر به گواردیولا شباهت دارد تا آنتونیو کونته

هم‌تیمی سابق پیرلو: او بیشتر به گواردیولا شباهت دارد تا آنتونیو کونته

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو پس از اخراج مائوریسیو ساری از یوونتوس، به عنوان سرمربی بیانکونری ها معرفی شد. لوکا تونی، بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا، معتقد است که او بیشتر شبیه به پپ گواردیولاست تا آنتونیو کونته.

به گزارش فوتبالی، لوکا تونی که در سال 2016 بازنشسته شد، هم در سطح ملی و هم در سطح باشگاهی با پیرلو هم‌بازی بوده است و اعتقاد دارد که یوونتوس با پیرلو بیشتر شبیه به منچسترسیتیِ پپ گواردیولا خواهد شد تا اینترمیلان تحت هدایت آنتونیو کونته. او در گفتگو با توتو اسپورت گفت:" شخصیتی باهوش، او بیشتر شبیه به پپ است. با این وجود که آنتونیو کونته در سه سالی که در یوونتوس بود او را تحت تاثیر خود قرار داد. اما در بحثِ مدیریت تیم، او به اندازه کافی خوش شانس بوده است که بتواند زیر نظر دو تا از بهترین مربی ها یعنی کارلو آنچلوتی و ماسیمیلیانو آلگری کار کند. همه تجربیات مفید هستند اما در پایان، او خودش خواهد بود، او پیرلو خواهد بود و راه خودش را پیش خواهد برد. بدون تظاهر و کپی کردن از کسی."

گفتنی است که این اولین تجربه‌ی مربیگریِ آندره آ پیرلو در سطح حرفه‌ای است. او پس از مدت کوتاهی که در تیم های رزرو یوونتوس به عنوان مربی فعالیت داشت، هدایت تیم اصلی بیانکونری ها را عهده دار شد.

1470