هویت دو بازیکن کرونایی اتلتیکو مادرید مشخص شد

هویت دو بازیکن کرونایی اتلتیکو مادرید مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید روز گذشته اعلام کرده بود که دو بازیکن از این تیم به کرونا مبتلا شده اند و بازی مقابل لایپزیش را از دست می دهند اما هویت این افراد مشخص نشده بود. در نهایت مشخص شد که کورئا و ورسالیکو این دو بازیکن هستند که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیسبون حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در بیانیه ای اعلام کرده است که 21 بازیکن تیم بزرگسالان به علاوه الکس دوس سانتوس، مانو سانچز، ریکلمه و تونی مویا فردا به پایتخت پرتغال سفر می کنند تا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. اگر اتلتیکو به مراحل بعدی صعود کند همچنان در همین شهر حضور خواهد داشت. 

اتلتیکو از 93 بازیکن مختلف تست کرونا گرفته بود که فقط نتیجه تست دو نفر مثبت شد که هر دو از بازیکنان این تیم بودند که حالا به قرنطینه خانگی رفته اند و احتمالا ادامه فصل را از دست خواهند داد. کادر پزشکی اتلتیکو اجازه داد که هویت دو فرد مبتلا اعلام شود. ورسالیکو کروات فصل چندان جالبی نداشته چرا که در طول فصل به طور مداوم مصدوم بوده است در حالی که کورئا می توانست از بازیکنان مهم تیم سیمئونه باشد و جای خالی وی در مسابقاتی که از مرحله یک چهارم به بعد برگزار می شود، حس خواهد شد.

4125