سوال روز/ بشار رسن چطور 92 درصد مطالباتش را گرفت؟

سوال روز/ بشار رسن چطور 92 درصد مطالباتش را گرفت؟

خبرگزاری فوتبالی- با صد هزار دلاری که همین چند روز پیش به بشار رسن پرداخت شد، میزان پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به این بازیکن در این فصل به 92 درصد رسید.

به گزارش فوتبالی، با توجه به پرداختی جدید باشگاه پرسپولیس به بشار رسن اما این بازیکن بابت فصول قبلی طلب هنگفتی از باشگاهش دارد. رسول‌پناه برای نشان دادن حسن نیتش و شروع مذاکرات تمدید با بشار این پول را به حساب رسن واریز کرده که باید دید هافبک عراقی چه واکنشی به این ماجرا نشان می‌دهد.

قرارداد رسن با پرسپولیس 430 هزار دلار است. این بازیکن با اعلام رسول پناه تاکنون حدود 92 درصد یعنی 395 هزار دلار دریافتی داشته و 35 هزار دلار از سرخ‌ها طلب دارد. مدیران باشگاه درصدد هستند تا این بازیکن را حفظ کنند، اما برای این کار باید مبلغ قرارداد این بازیکن را تسویه کنند تا او راضی به مذاکره برای تمدید قراردادش شود. 

بشار رسن تا الان درباره رقم قراردادش با پرسپولیس تاکنون صحبتی نکرده اما حتی اگر همه مطالبات قبلی‌اش را هم بگیرد راضی کردنش برای بستن قراردادی با رقم کمتر کار دشواری خواهد بود. یکی از خواسته های گل‌محمدی از مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد هر چه سریع‌تر با بشار است. بازیکنی که قراردادش رو به اتمام بوده و پیشنهادهای 700 تا 800 هزار دلاری از کشورهای عربی برای تمدید قرارداد دارد.

با توجه به اینکه وزارت ورزش جذب بازیکن خارجی جدید را برای استقلال و پرسپولیس ممنوع کرده و امروز مهدی علی نژاد در صحبت با رسانه ها بر این موضع وزارت ورزش تاکید کرد، گل‌محمدی اصرار به حفظ بشار رسن دارد. آن هم در شرایطی که به نظر می رسد او زیر 500 هزار دلار حاضر به تمدید قرارداد نیست و مدیر برنامه‌هایش این موضوع را به اطلاع مدیران پرسپولیس رسانده است. البته علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان گفته بازیکنان فعلی خارجی پرسپولیس و استقلال مثل رادوشوویچ، بشاررسن، اوساگونا، دیاباته و میلیچ شامل قانون قرارداد با خارجی ها برای فصل بعد نمی شود. البته پرداخت پول به بازیکنان خارجی، باعث ناراحتی بازیکنان ایرانی می شود و حالا باید منتظر باشیم که چند بازیکن بزرگ پرسپولیس از پرداختی به بشاررسن ناراحت شوند.

حفظ بشار می‌تواند بالای 10 میلیارد برای پرسپولیس آب بخورد که در نوع خودش رقم قابل توجهی است. در حال حاضر این باشگاه سخت درگیر پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش است تا با بستن این پرونده سنگین در فیفا بتواند با فراغ بال بیشتری با بشار مذاکرده کند تا هافبک عراقی‌اش را راضی به ماندن کند. باید دید رسول پناه در قبال این ماجراها چه خواهد کرد؟

7655