گالیانی: با پیرلو تلفنی صحبت کردم؛ مثل دیوانه‌ها می‌خندید!

گالیانی: با پیرلو تلفنی صحبت کردم؛ مثل دیوانه‌ها می‌خندید!

خبرگزاری فوتبالی – آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیر عامل سابق میلان که نزدیک به ۳۰ سال در این تیم فعالیت کرده و مدیر پیرلو هم بوده اعلام کرده پیرلو در زمان بازی‌اش هم شخصیت مربی‌ها را داشته و در این شغل موفق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گالیانی در گفت و گو با کوریره دلو اسپورت با بیان اینکه یک تماس تلفنی با پیرلو داشته گفته: از همان لحظه‌ای که صدای آندرا را پشت تلفن شنیدم او در حال خندیدن مانند دیوانه‌ها بود. ما همدیگر را در مونزلو در تاریخ ۵ آگوست برای بازی مونزا مقابل تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس دیدیم و به او گفتم خواهیم دید آندرا که تو روند کاری فوق‌العاده‌ای خواهی داشت. تقدیر تو این گونه است که مربی موفقی شوی. البته فکر نمی‌کردم که او ۳ روز بعد سرمربی تیم یوونتوس شود! به او گفتم تصور کرده بودم چند ماه دیگر این اتفاق بیفتد و او خندید.

گالیانی در ادامه صحبت‌هایش گفت: باور کنید من از همان زمان بازی پیرلو می‌دانستم که او مربی می‌شود. او زمانی که در زمین حضور داشت مشخص بود مربی می‌شود و زمین مسابقه به شما دروغ نمی‌گوید. اگر بخواهم آندرا را در یک کلمه توصیف کنم باید بگویم «با هوش» و در کنار اینها باید گفت او دانش آموز بود و یاد می‌گرفت. حتی از تیم رقیب. او در یوونتوس موفق خواهد شد و من هم به او تبریک می‌گویم.

1101