علیپور و شجاع خلیل زاده به دنبال جدایی از پرسپولیس/ ستاره ها ارز می خواهند

علیپور و شجاع خلیل زاده به دنبال جدایی از پرسپولیس/ ستاره ها ارز می خواهند

خبرگزاری فوتبالی- پس از قهرمانی پرسپولیس در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی این تیم، بزرگ ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه حفظ بازیکنان تیم قهرمان است. 

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است چند ستاره دیگر پرسپولیس هم به جمع جدا‌شده‌های این تیم اضافه شوند. علی علیپور که از قراردادش با پرسپولیس چیزی دیگر باقی نمانده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، از مدت‌ها قبل در تدارک انتقال به فوتبال اروپاست، هرچند امروز یکی از رسانه ها خبر از پیوستن علیپور به باشگاه چینگ‌دائو در لیگ حرفه ای چین داده است اما از لیگ ترکیه و روسیه به عنوان مقصد احتمالی علیپور نام برده می شود. بعید است مدیران فعلی پرسپولیس بتوانند علیپور را متقاعد به تمدید قرارداد کنند چرا‌که این بازیکن خیلی وقت است تصمیمش را برای بازی در خارج از ایران و حضور در فوتبال اروپا گرفته است.

 شجاع خلیل‌زاده هم دیگر بازیکنی است که با استناد به بندهای قراردادش می‌تواند با رسیدن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی جدا شود. با توجه به درخشش این مدافع در لیگ و رقابت‌های آسیایی به احتمال فراوان او هم جزو هدف‌های تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. شجاع در یک سال اخیر بار‌ها عنوان کرده که حضور در یک لیگ خارجی می‌تواند چالشی جدید و جذاب باشد و بعید است که در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب از تیم‌های خارجی حاضر شود، قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.

شنیده می شود حتی  شجاع خلیل زاده برای ترانسفر و حضور در فوتبال اروپا با علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق این تیم و باشگاه آنتورپ تماس گرفته تا از او برای حضور در فوتبال اروپا مشورت بگیرد. با توجه به نرخ ارز در بازار ایران بازیکنان شاغل در لیگ برتر هوایی شده و قصد حضور در فوتبال اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس را دارند.

با توجه به وضعیت موجود به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول پناه کار سختی برای حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان دارند، حساب خالی این روزهای باشگاه پرسپولیس در کنار پرونده های متعدد خارجی که موجب صدور حکم علیه این باشگاه در فیفا شده است در فصل نقل و انتقالات شاید به ضرر این باشگاه تمام شده و موجب رفتن ستاره های پرسپولیس شود.

7655