پیش بازی اینتر - بایر لورکوزن؛ فصل برای کدام تیم تمام می‌شود؟

پیش بازی اینتر - بایر لورکوزن؛ فصل برای کدام تیم تمام می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – امشب در چهار چوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا اینتر و لورکوزن از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه اسپیل آره‌نا دوسلدورف به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، اینتر به همراه آتالانتا تنها تیم‌های ایتالیایی هستند که فصل برای آن ها به اتمام نرسیده که البته با توجه به بازی سخت آتالانتا می‌توان گفت تنها اینتر است که می‌تواند در جام‌های اروپایی برای ایتالیا بدرخشد. شاگردان کونته در بازی مرحله قبل مقابل ختافه می‌توانستد با به ثمر رسیدن پنالتی رقیب دچار مشکل شوند اما پنالتی گل نشد و اینتری‌ها به سلطه خود بر زمین مسابقه ادامه دادند و برنده شدند. اینتر  در جام حذفی ایتالیا خوب کار نکردند تا نشان دهد نمی تواند به آن‌ها در بازی‌های تک جذفی امید داشت اما با پیروزی قدرتمندی که رو در روی ختافه به دست آوردند حالا می‌توان آن‌ها را شانس اصلی قهرمانی دانست.
از سوی دیگر لورکوزنی‌ها به مربیگری پیتر بوش در بوندس لیگا رتبه پنجم را به دست آوردند تا سهمیه لیگ اروپای فصل بعد را در جیب خود داشته باشند و به قهرمانی در لیگ اروپا و حضور در لیگ قهرمانان هم نیم نگاهی بیندازند. آن‌ها دیدار قبل خود را مقابل رنجرز با تم گل دیابی به سود خود تمام کردند. دیداری ۶۵ درصد مالکیت توپ برای آن‌ها ثبت شد. امید اصلی آن‌ها کای هاورتز است که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و ممکن است در فصل نقل و انتقالات از لورکوزن جدا شود.
گفتنی است برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده شاختار و بازل سوئيس می‌رود.

***
این ۲ تیم ۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که هر ۲ بار اینتر برنده بوده است.
اینتر در ۵ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها نه شکستی خورده و نه گلی دریافت کرده. از طرف دیگر اما لورکوزن ۵ بازی اخیر خود را یکی در میان شکست خورده و حالا هم نوبت شکست آن‌هاست!

***
ترکیب احتمالی اینتر میلان: هندانوویچ – دی فرای – باستونی – گودین – دی آمبروزیو – بارلا – بروزوویچ – گالیاردینی – اشلی یانگ – روملو لوکاکو – لوتارو مارتینز
ترکیب احتمالی لورکوزن: لوکاس هرادکی – لارس بندر – استیو بندر – تاپسودا – سینکگراون – کریم دمیربای – پالاسیوس – کای هاورتز – فلوریان ویرتز – موسی دیابی – کوین ولند

1101