فلورنزی و یک انتقال قرضی دوباره؛ رمی‌های سابق در کالیاری

فلورنزی و یک انتقال قرضی دوباره؛ رمی‌های سابق در کالیاری

خبرگزاری فوتبالی – فلورنزی احتمالا بازهم در انتقالی قرضی از رم جدا می‌شود اما این بار با تیمی از ایتالیا به فوتبالش ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، الساندرو فلورنزی، بازیکن سابق تیم آ اس رم ایتالیا که از دوران کودکی در عضویت جیالوروسی بود در فکر پیوستن به کالیاری است. تیمی که راجا ناینگولان، بازیکن سابق رم را در اختیار دارد و سرمربی آن اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی سابق تیم رم است. این ۳ نفر در بازی خاطره انگیز رم مقابل بارسلونا که با نتیجه ۳-۰ تمام و منجر به حذف بارسا شد در المپیکو حضور داشت.

فلورنزی اما با وجود سابقه زیادش در رم اما توسط فونسکا کنار گذاشته شد تا در انتقالی قرضی به والنسیا پیوست. او احتمالا در برنامه‌های آتی فونسکا هم جایی نخواهد اشت و به زودی باز هم قرض داده می‌شود.
در همین زمینه کوریره دلو اسپورت گزارش داده ممکن است فلورنزی به کالیاری بپیوندد. تنها مشکل در این زمینه دستمزد ۳ میلیون یورویی فلورنزی در سال، برای تیم ساردینیایی (کالیاری در جزیره ساردینیا قرار دارد) است.

گفتنی است راجا ناینگولان سال گذشته در انقتالی قرضی از اینتر به کالیاری رفت و امسال احتمالا قراردادش با این تیم دائمی شود. دی فرانچسکو هم به تازگی هدایت کالیاری را قبول کرده است.

1101