حضور امباپه در تمرینات گروهی پاریسن ژرمن‌ پس از مصدومیت

حضور امباپه در تمرینات گروهی پاریسن ژرمن‌ پس از مصدومیت

خبرگزاری فوتبالی – کیلین امباپه روز گذشته برای اولین بار از زمان مصدومیت مچ پایش توانست در تمرینات گروهی پاریسن ژرمن شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه این هفته با برگزاری دیدار پاریسن ژرمن مقابل آتالانتا پیگیری می‌شود. پاریسی‌ها در ۳ هفته اخیر و در جریان دو فینال جام لیگ (اتحادیه) و جام حذفی بدشانس بوده‌اند و چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند که یکی از آن‌ها کیلین امباپه است. نام امباپه البته در لیست پاریسی‌‌ها برای حضور در لیسبون وجود داشت اما مشخص نبود این بازیکن به دیدار مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی می‌رسد یا خیر.

روز گذشته اولین جلسه تمرینی پاریسن ژرمن در پرتغال، انجام شد. تمرینی که قرار بود صبح برگزار شود اما به دلیل گرمای هوا به عصر موکول شد. در همین زمینه فوتبال ایتالیا به نقل از چند منبع اعلام کرده امباپه در بخشی از تمرینات روز گذشته شرکت کرده. او قسمت میانی تمرین را از دست داده اما در انتها دوباره به تیم اضافه شده و تمرین را در کنار بازیکنان خاتمه داده است. این اولین جلسه تمرینی گروهی امباپه از زمان مصدومیتش بوده.

مارکو وراتی و کورزاوا دیگر مصدومین تیم پاریسن ژرمن هستند که قطعا به این بازی نمی‌رسند اما باید دید امباپه به صورت تعویضی وارد بازی خواهد شد یا خیر.

1101