تصمیم دو سر باخت؛ ناکامی اروپایی رئال مادرید و رونالدو بعد از جدایی

تصمیم دو سر باخت؛ ناکامی اروپایی رئال مادرید و رونالدو بعد از جدایی

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید و کریستیانو رونالدو در دو سالی که از هم جدا شدند، در اروپا عملا به ناکامان بزرگ تبدیل شده اند.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته آژاکس توانست رئال مادرید و یوونتوس را از مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کند. از سویی در فصل جاری نیز تیم های مادریدی و تورینی توسط منچسترسیتی و لیون از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید جدا شد که تا قبل از آن ستاره پرتغالی و رئال مادرید هشت سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بودند و چهار بار فاتح جام شدند اما از زمانی که مسیرشان از هم جدا شد، هیچ کدام نتوانستند در میان چهار تیم برتر اروپا قرار بگیرند.

در زمانی که کریستیانو رونالدو با 117 میلیون یورو در تابستان دو سال پیش از رئال مادرید جدا شد و به یووه ملحق شد، سوال بزرگی وجود داشت که کدام یک از طرفین از این تصمیم بیشتر ضرر کرده است. زمان نشان داد که هر دو طرف متضرر شده اند و می توان این تصمیم را برای هر دو طرف "باخت - باخت" قلمداد کرد. هر چند که رونالدو دو سال پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شد و رئال مادرید هم امسال اولین جام بزرگ خود بعد از رونالدو را کسب کرد و فاتح لالیگا شد اما حقیقت این است که هر دو طرف در اروپا ناکام بوده اند و حرفی برای گفتن نداشتند. 

رونالدو در رئال مادرید رکوردهای بزرگی را از نظر گلزنی جا به جا می کرد و درخشش او در رئال مادرید باعث شد تا بتواند به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود اما بعد از رئال در دو سال اخیر نتوانسته به آقای گلی مسابقات تبدیل شود.

باید دید که آیا در سال های آینده رئال مادرید و رونالدو بدون هم می توانند در اروپا موفق شوند یا قصه تلخ جدایی همچنان ادامه خواهد داشت.

4125