تست کرونای دو نفر از اعضای اتلتیکو مادرید مثبت اعلام شد

تست کرونای دو نفر از اعضای اتلتیکو مادرید مثبت اعلام شد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرده است که تست کرونای دو نفر از اعضای این باشگاه مثبت اعلام شده است. این در حالی است که این تیم پنجشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا با لایپزیش روبرو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از چهارشنبه 12 اوت در لیسبون آغاز می شود.اتلتیکو مادرید اعلام کرده است که در این تیم دو مورد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد. با این حال، در بیانیه ای، باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که تمام اعضای تیم اول و نمایندگان باشگاه طبق پروتکل های یوفا تحت آزمایش های مربوط به تشخیص ویروس کرونا قرار گرفته اند که از بین این آزمایشات ، دو مورد مثبت گزارش شده است. مشخص نیست که آنها از بازیکنان هستند یا اعضای کادر فنی باشگاه، چرا که باشگاه اتلتیکو مادرید از اعلام رسمی نام آن‌ها خود داری کرده است. آنها در خانه های مربوطه قرنطینه شده اند و آزمایش های جدید در تیم اول و کسانی که با این دو نفر در ارتباط بوده‌اند مجددا انجام می‌شود.

اتلتیکو مادرید برای این رقابت ها هنوز به لیسبون سفر نکرده است. تمام اعضای اتلتیکو قبل از سفر تستی دیگر خواهند داد. برای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا، زمانی برای تعویق در نظر گرفته نشده است.

1470