پیرلو از چه سبکی در یوونتوس استفاده خواهد کرد؟

پیرلو از چه سبکی در یوونتوس استفاده خواهد کرد؟

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو که به تازگی هدایت بیانکونری را بر عهده گرفته است، پیش تر اذعان کرده بود که علاقه‌ی ویژه‌ای به استفاده از سیستم چهار سه سه دارد.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو جایگزینِ مائوریسیو ساری شد و هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت او چند ماه پیش علاقه‌اش به ایسکو را ابراز کرده بود و گفته بود که دوست دارد او در یووه در ترکیب چهار سه سه قرار بگیرد. این سرمربیِ 41 ساله هیچ گونه سابقه‌ای در مربیگری ندارد و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که از چه سیستم و چه سبکی برای بازی کردن استفاده خواهد کرد اما او چند ماه پیش در گفتگو با فابیو کاناوارو سر نخ هایی در این زمینه داده بود. او گفته بود:" این به بازیکنان بستگی دارد اما من چهار سه سه را دوست دارم که همه در آن مانند بمب به سمت جلو بروند. مالکیت بالای توپ، می‌خواهم توپ در هر سو پاسکاری شود، در صورت لزوم حتی در پشتِ نیمکت! من چهار سه سه را دوست دارم، اما مطمئناً اگر بدانید که بازیکنان واقعاً نمی توانند در این ترکیب کار کنند، شما آنها را در یک سیستم متفاوت سازگار کرده و از آنها استفاده می کنید. اگر روی یک سیستم بیش از حد پافشاری کنید و بازیکنان شما نتوانند در آن کار کنند، پس شما وقت خود را تلف می کنید و از آنها بهترین نتیجه را نمی گیرید."

پیرلو همچنین درمورد آمدنِ رونالدو به یوونتوس گفته بود:" مشکل یووه خط میانی است. آنها کریستیانو رونالدو را جذب کردند، اما باید راه درستی برای حمایت مناسب از او پیدا کنند."

1470