پیام مودریچ برای پایان فصل؛ از حالا به بازگشت به پیروزی می اندیشیم

پیام مودریچ برای پایان فصل؛ از حالا به بازگشت به پیروزی می اندیشیم

خبرگزاری فوتبالی - لوکا مودریچ، لوکاس وازکز و فدریکو والورده سه بازیکن رئال مادرید در مورد پایان فصل برای این تیم پیامی منتشر کردند. رئال مادرید فصل را با قهرمانی لالیگا و سوپرجام اسپانیا به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، هافبک کروات نتوانست ناراحتی خود را از حذف از لیگ قهرمانان اروپا کتمان کند و در صفحه اینستاگرامش نوشت:" مسیر اروپایی ما زودتر از حد انتظار به پایان رسید. ویران شدیم چرا که تاریخ این باشگاه باعث می شود تا همیشه برنده شویم. اما نباید دو جامی که کسب کنیم را فراموش کنیم : قهرمان یک لالیگای خاص و متفاوت شدیم و سوپرجام را بردیم. از حالا به بازگشت به تلاش و بازگشت به پیروزی فکر می کنیم. از همه رئالی ها خیلی ممنونیم. زنده باد رئال مادرید."

فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای که پدیده فصل رئال مادرید بود به بحران کرونا اشاره کرد و نوشت :" فصلی بسیار متفاوت را از نظر شرایط جهان به پایان رساندیم اما به لطف خدا همه چیز بهتر شده است. در پایان فصل حس تلخی داشتیم چرا که نتوانستیم اخرین جام را ببریم اما برای کسب همه جامها مثل همیشه تلاش کردیم. حالا باید استراحت کنیم  و با انرژی بیشتری با تمرکز روی فصل اینده برگردیم. از حمایت شما متشکریم و با قدرت بیشتری باز خواهیم گشت."

لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی رئال مادرید هم پیام دیگری منتشر کرد :" متاسفانه فصل 20-2019 زودتر از چیزی که انتظارش را داشتیم به پایان رسید. برای همه فصلی متفاوت و سخت بود اما با تلاش توانستیم دو جام مهم را کسب کنیم. ما رئال مادرید هستیم. سعی می کنیم که در سطح این باشگاه بزرگ باشیم. حالا باید استراحت کنیم و با قدرت بیشتری برای فصل برگردیم. از حمایت بی قید و شرط شما تشکر می کنیم. حالا و همیشه : زنده باد رئال مادرید."

4125