کونته: پیرلو کاری کرد که احساس پیری کنم!

کونته: پیرلو کاری کرد که احساس پیری کنم!

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته، سرمربی اینتر میلان، معتقد است که مربیگریِ پیرلو در یوونتوس باعث شده تا او احساس پیری کند.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو كونته اذعان كرد كه دیدن آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس به معنای پیر شدن اوست. دیروز رسما اعلام شد كه پیرلو جایگزینِ مائوریسیو ساری شده و هدایت بیانکونری ها را بر عهده خواهد داشت. آنتونیو کونته در این باره گفت:" من مطمئناً برای آندره آ بسیار خوشحالم، زیرا مهمتر از همه‌ی چیزهایی که او به عنوان بازیکن در فوتبال به من داد، فردی استثنایی است و من نسبت به او محبت زیادی دارم. با دیدن بازیکنانی که من پیش از آن‌ها سرمربی بودم و اکنون سرمربی می‌شوند، باعث می‌شود که من شروع به احساسِ پیری بکنم."

آندره آ پیرلو در یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته نقشی کلیدی داشت. آن‌ها در آغاز راه قهرمانی های پیاپی در سری آ در سه فصل 2011/12، 2012/13 و 2013/14 قهرمان لیگ ایتالیا شدند و پس از آن، آنتونیو کونته یوونتوس را ترک کرد و جایش را به ماسیمیلیانو آلگری داد. آندره آ پیرلو هم تا پایان فصل 2014/15 در یوونتوس ماند و پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا رسما از یوونتوس خداحافظی کرد و به لیگ آمریکا رفت.

1470