ناپولی هم به جمع مشتریان دفاع چپ رئال مادرید پیوست

ناپولی هم به جمع مشتریان دفاع چپ رئال مادرید پیوست

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی به دنبال خرید سرخیو رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی رئال مادرید که فصل گذشته در سویا عملکرد خوبی داشت، است. پیش از این، چلسی و اورتون هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی اسکای اسپورت، دو هفته پیش، اورتون مبلغ 18 میلیون پوند را برای خرید این محصول آکادمی رئال مادرید پیشنهاد داد. بازیکنی که در این فصل عملکرد بسیار خوبی در سویا داشت و به آن ها کمک کرد تا در جایگاه چهارم قرار بگیرند و بتوانند سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورند. در حال حاضر، ناپولی علاقه خود را به رگیلون نشان داده است و انتظار می رود که پیشنهادی فراتر از پیشنهاد 18 میلیون پوندی اورتون به رئال مادرید بدهد. چلسی هم پیش از این به دنبال خرید رگیلون بوده است. فرانک لمپارد به دنبال تقویت پست دفاع چپ تیمِ خود است و مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری انتظارات مربی چلسی را برآورده نکرده اند. اکنون چلسی و ناپولی دو رقیب اصلی در راه به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

هر چند که باشگاه سویا همچنان تمایل دارد که سرجیو رگیلون را برای یک فصل دیگر نگه دارد، اما می‌داند که عملکرد او باعث شده تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. رئال مادرید در حال حاضر مارسلو و فرلاند مندی را در پست دفاع چپ دارد، دو بازیکنی که هر دو عملکرد خوبی داشته‌اند و بعید است که رئال مادرید برای فصل آینده نیاز به بازیکن دیگری برای پست دفاع چپ داشته باشد.

رگیلون در این فصل در 34 بازی، 3 گل زده و 4 پاس‌گل داده است.

1470