دستیار سابق ساری: از جایگزینی پیرلو با ساری تعجب کردم

دستیار سابق ساری: از جایگزینی پیرلو با ساری تعجب کردم

خبرگزاری فوتبالی - جانفرانکو زولا، دستیار سابق مائوریسیو ساری در چلسی، معتقد است که انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس حرکتی تعجب برانگیز و جسورانه بوده است.

به گزارش فوتبالی، پیرلو جایگزین مائوریسیو ساری شد. ساری از ابتدای فصل 2019/20 هدایت بیانکونری ها را بر عهده گرفته بود. جانفرانکو زولا که در فصل 2018/19 در چلسی کمک مربیِ مائوریسیو ساری بوده است، در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" اگر بگویم که از این موضوع تعجب نکرده ام، دروغ گفته‌ام. این جذاب است و اگر این پروژه کار کند، به عنوان یک موفقیت برای این باشگاه به شمار می‌رود. هرچند که کار ساده‌ای نیست، چرا که یوونتوس به دنبال پیروزی با روشی خاص است. این یک حرکت شجاعانه از طرف باشگاه و بر اساس کیفیت پیرلو است ، اما او به حمایت آنها نیاز دارد تا به بتواند پیشرفت کند. این ساده نیست اما فکر می کنم او می تواند واقعا موفق شود."

پیرلو از برخی از هم تیمی های سابق خود کوچک تر است اما سرمربیِ یووه شده. او حتی از بوفون هم که هنوز در جمع بیانکونری ها حضور دارد، کوچک تر است. زولا در این باره گفت:" این مسئله باید بلافاصله کنار گذاشته شود. بازیکنان باید او را به عنوان مربی ببینند و پیرلو باید هرچه سریع‌تر در این لباسِ جدید احساس راحتی کند."

1470