پرسپولیس، میری را نیم فصل می خواست/ استقلال و سپاهان و تراکتور به دنبال میری

پرسپولیس، میری را نیم فصل می خواست/ استقلال و سپاهان و تراکتور به دنبال میری

خبرگزاری فوتبالی- حالا که میری با دو گل از راه دور حسابی سرزبانها افتاده و معروف شده مشتری های زیادی در نقل و انتقالات پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، برخی خبرها حاکی از آن است که او در لیست تیمهایی چون استقلال، سپاهان و تراکتور قراردارد. در این میان پرسپولیس هم به شیوه خودش به دنبال جذب میری است اما جالب است بدانید که هافبک گل زن نساجی جزء گزینه های باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل بود که به صورت کتبی از سوی باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شده بود.

محمد میری بازیکن تیم نساجی مازندران که با دو شوت زیبای از راه دور موفق شد دروازه استقلال و سپاهان را باز کند از جمله بازیکنانی بود که از سوی مدیریت باشگاه و کمیته فنی به صورت کتبی و طی نامه ای که اسناد مکاتبات آن در ایمیل باشگاه پرسپولیس موجود است به گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم در پایان نیم فصل معرفی شده بود که این لیست از سوی کالدرون برای جذب و عقد قرارداد تایید نشد. دلیل کالدرون هر چه بوده حالا میری در نساجی بازی می کند و با این دو گل هم حسابی قیمتش بالا رفته و حالا اگر خواستگارهایش زیاد شود، قیمتش بالاتر از این هم می رود.اگر پرسپولیس نیم فصل، آرپی جی زن نساجی را می گرفت مطمئنا قیمتش به مراتب از قیمت آخر فصل، کمتر می شد. 

داستان از این قرار بوده که در تعطیلات نیم فصل و پس از بازی پرسپولیس و نساجی که آخرین حضور کالدرون و دستیارانش روی نیمکت این تیم بود ،پس از جلسه ‌مدیرعامل و هیئت مدیره گزارشی از روند نقل و نقل و انتقالات و مسائل مالی برای سرمربی ارسال شد که یکی از گزینه های معرفی شده محمد میری هافبک گلزن و شوت زن نساجی مازندران بود که به باشگاه پرسپولیس گفته شده بود طبق بند های قرارداد این بازیکن می تواند‌ مثل برخی نفرات دیگر نساجی  فسخ کند و به پرسپولیس بیاید. کالدرون در آن زمان به هیچ یک از موارد نقل و انتقالاتی پاسخ مثبت نداد. فصل نقل و انتقالات این دوره فوتبال ایران، فصلی کوتاه تر از هر سال است و اخبار داغی در این روزها در فضای فوتبال منتشر می شود. البته با بحرانهای مالی، فصل نقل و انتقالات امسال فوتبال ایران، شاید مثل همیشه نباشد.

7655