مجری خبرساز شبکه 1 در شبکه جام جم هم ممنوع التصویر شد/ امیراحمدی در استراحت اجباری!

مجری خبرساز شبکه 1 در شبکه جام جم هم ممنوع التصویر شد/ امیراحمدی در استراحت اجباری!

خبرگزاری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که عبدالرضا امیراحمدی، مجری جنجالی شبکه یک سیما که ماجرای بابامسعود را مطرح کرده بود و در نهایت پس از نام بردن از گالیه در عذرخواهی اش در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک، جنجال تازه ای را مطرح کرد و از شبکه یک کنار گذاشته شد، از شبکه جام جم هم کنار رفته است.

به گزارش فوتبالی، این تازه‌ترین خبر درباره مجری خبرساز و استقلالی چند هفته اخیر تلویزیون است که ظاهرا در یک برنامه شبکه جام جم، 10 دقیقه ای روی آنتن بوده اما به یکباره از آنتن کنار رفته است.

حتما می دانید امیراحمدی به خاطر صحبتهایش درباره قهرمانی پرسپولیس در برنامه صبح بخیر ایران و ربط دادن آن به حمایتهای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استفاده از واژه بابامسعود، حسابی جنجال ساز شد تا جایی که باشگاه پرسپولیس به صحبتهای او واکنش نشان داد و خواهان عذرخواهی این مجری شد.

عذرخواهی امیراحمدی البته فرقی با کنایه او به قهرمانی پرسپولیس نداشت تا با داغتر شدن ماجرا، این مجری از برنامه صبح بخیر ایران کنار گذاشته شود البته امیراحمدی در گفت و گوی چند روز قبلش با یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده که خبر برکناری‌اش صحت نداشته و خود او تصمیم گرفته چند روزی جلوی دوربین حاضر نشود.

البته این موضوع فقط مربوط به شبکه‌های داخلی می‌شود و امیراحمدی در همان روزهای ابتدایی که خبر ممنوع‌التصویری‌اش منتشر شده بود، برنامه‌اش در شبکه جهانی جام جم را اجرا کرد منتهی حالا خبرآمده که او اجازه اجرا در این شبکه را هم ندارد. 

امیر احمدی در آخرین حضورش در شبکه جام جم در پاسخ به احوالپرسی مجری دیگر برنامه که از او میپرسد حالتون خوشه یعنی خشید، می‌گوید: خشم و اصلا خشخاشم و با این شوخی می خواهد خودش را سرحال نشان داد. 

در هر حال این مجری، علاوه بر شبکه یک فعلا در شبکه جهانی جام جم هم نمی تواند حضور داشته باشد. 

البته در این گونه مواقع چند ماهی صبر می کنند و بعد مجری ها یواش یواش برمی گردند. اتفاقی که در مورد علی ضیا که پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال در سال 95 و استقلالی ها را مسخره کرده بود و چندین و چندین مجری دیگر افتاده بود. حالا آقای امیراحمدی فعلا به استراحت اجباری رفته است و باید ببینیم کی برمی گردد. 

1111