مسی بین دو نیمه بازی با ناپولی: اگر با آرامش بازی کنیم، هشت گل می زنیم

مسی بین دو نیمه بازی با ناپولی: اگر با آرامش بازی کنیم، هشت گل می زنیم

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا نه تنها درون زمین بلکه بیرون از زمین هم تیمش را رهبری می کند و به همین خاطر در پیروزی مقابل ناپولی و صعود کاتالان ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس ارکالده خبرنگار آرژانتینی در صفحه توئیترش به صحبت های مسی بین دو نیمه در تونل ورزشگاه نیوکمپ اشاره کرده است تا نشان بدهد که بازیکن آرژانتینی در حال حاضر رهبر تیمش در بیرون و درون زمین است. مسی در صحبت هایش خطاب به بازیکنان می گوید:" باید با قدرت وارد زمین شویم.  نباید فکر کنیم که به خاطر برتری دو گله همه چیز نهایی شده است. به هیچ وجه نباید بی خیال شویم و به برتری دو گله فکر کنیم. اگر با آرامش بازی کنیم می توانیم هشت گل بزنیم."

لئو در حالی بازی با ناپولی را به پایان برد که با تکل خشن کولیبالی مواجه شده بود و ممکن بود که مصدوم شود اما این بازیکن حالا مطمئن است که می تواند به کاتالان ها در بازی جمعه آینده مقابل بایرن مونیخ کمک کند. 

در زمانی که مسی به بازیکنانش روحیه می داد، بقیه بازیکنان مثل سوارز و آلبا هم لا به لای صحبت هایش حرف می زدند و سعی می کردند که روحیه بدهند. مهاجم اروگوئه ای به سایر بازیکنان می گفت:" به هیچ وجه نباید کار را ساده بگیریم." و آلبا می گفت :" باید تلاش کنیم تا نتوانند به دروازه ما برسند."

البته بارسلونا در نهایت نتوانست هشت گل بزند و بازی با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید و در نیمه دوم هیچ کدام از دو تیم گل نزدند.

4125