سایپا و شاهین به کمک استقلال می‌آیند؟

سایپا و شاهین به کمک استقلال می‌آیند؟

خبرگزاری فوتبالی- فولاد خوزستان - سایپا و شاهین شهرداری – تراکتور فردا شب به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازی هفته بیست و هشتم برابر شهرخودرو به تساوی 2-2 رضایت داد تا همچنان با 49 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به فولاد خوزستان و تراکتور 46 امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد.

استقلال فردا شب در تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان می رود اما نیم نگاهی هم به بازی های همزمان در لیگ برتر خواهد داشت.

جایی که فولاد خوزستان برابر سایپا به میدان می رود و شاهین هم میزبان تراکتور خواهد بود. تساوی یا شکست فولاد خوزستان و تراکتور در بازی های فردا شب نتیجه ای مطلوب برای استقلال خواهد بود زیرا در صورت پیروزی فولاد خوزستان و تراکتور سه تیم 49 امتیازی در جدول رده بندی حضور خواهند داشت، البته استقلال با توجه به تفاضل گل بهترش می تواند همچنان در رتبه دوم باقی بماند و در بازی دو هفته پایانی لیگ برتر این سه تیم با استرس زیادی بازی های خود را برگزار کنند.

سایپا و شاهین هم همچنان برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند و فشردگی امتیازی تیم های  انتهای جدول به شکلی هست که هنوز 5 تیم روی کاغذ شانس بقا و سقوط دارند پس از این رو فولاد خوزستان و تراکتور کار آسانی مقابل سایپا و شاهین ندارند و در صورتی که سایپا و شاهین در این دو بازی با امتیاز از زمین خارج شوند کمک بزرگی به استقلال کرده اند تا در رتبه دوم جدول بدون شریک باقی بماند. 

9697