حمله مونیر به پاریسن ژرمن: مثل بزدل‌ها با من برخورد کردند

حمله مونیر به پاریسن ژرمن: مثل بزدل‌ها با من برخورد کردند

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا و وقفه فوتبال باعث شده تا برخی اتفاقات عجیب رخ بدهند، مثلا استادیوم ها بدون تماشاگر است، بازیها با وقفه بسیار برگزار شدند و البته مشکلات قرارداد هم ایجاد شد. مورد آخر به نظر می رسد که مشکلی بوده است که توماس مونیر مدافع راست بلژیکی با آن دست و پنجه نرم کرده است و پیش از جدایی از پی اس جی و پیوستن با دورتموند با آن مواجه بوده است.

به گزارش فوتبالی، مونیر انتظار داشت که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا در پی اس جی بماند اما باشگاه فرانسوی مخالفت کرد. باشگاه فرانسوی مدعی بود که خود مونیر نخواسته اما تمدید کند اما مدافع بلژیکی مسائل دیگری را مطرح کرد. مدافع راست دورتموند گفت:" صد در صد آماده بودم تا در لیگ قهرمانان برای پی اس جی بازی کنم. می خواستم تا پایان فصل در تیم فرانسوی باشم. لئوناردو مدیر ورزشی پی ای جس ای به من گفت که راهکاری پیدا خواهم شد. اما کمی بعد در روزنامه ها خواندم که نمی خواهند قراردادم را تمدید کنند و نمی مانم. رفتارشان حقیقتا بی شرمانه بود. این که پی اس جی برای این که تا پایان لیگ قهرمانان بمانم با دورتموند صحبت نکرد به این معنی نیست که نمی خواستم تمدید کنم. هیچ پیشنهادی به من ندادند. حرفهایی که لئوناردو زده صحت ندارد. بعد از همه این مزخرفاتی که گفته شد باید حقیقت را بگویم. پی اس جی نمی خواست بمانم. حتی با من تماس نگرفتند تا بگویند که می توانم بروم. در نهایت وکیلم از طریق ایمیل مطلع شد. رفتارشان مثل بزدل ها بود."

از سویی مونیر گفته است که به بهانه خطر شیوع کرونا، پی اس جی اجازه ملاقات مونیر با سایر بازیکنان را هم نداده است. وی افزود:" اجازه ندادند که با بازیکنی از تیم ملاقات کنم. این رفتار نه محترمانه است، نه حرفه ای و نه صحیح. پی اس جی هیچ تماسی با دورتموند نگرفت و تقصیر را گردن من می اندازند."

4125