شرایط مصدومیت مسی پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ چطور است؟

شرایط مصدومیت مسی پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ چطور است؟

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه بارسلونا می تواند نفس راحتی بکشد، لیونل مسی در بازی مقابل ناپولی دچار مصدومیتی جزئی شد اما مشکلی ندارد و به بازی روز جمعه مقابل بایرن مونیخ در شهر لیسبون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم آرژانتینی توسط کولیبالی از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شد و نگرانی هایی در مورد شرایط وی ایجاد شد چرا که مشخصا احساس درد می کرد. اما به نظر می رسد که مشکل وی جدی نبوده است چرا که این بازیکن در حالی در نیمه دوم دچار مصدومیت شد که به بازی ادامه داد. اولین تشخیص پزشکان این بود که مشکلش جدی نیست. این بازیکن امروز دوباره تست داد و مشخص شد که به بازی مقابل بایرن مونیخ می رسد. 

لیونل مسی روز یکشنبه با نشانه هایی از زخم پای خود به پزشکان بارسلونا مراجعه کرد و مشخص شد که مشکل خاصی ندارد و با تجویز داروهای ضدالتهاب به او کمک کردند تا مراحل درمان را آغاز کند. در واقع 48 ساعت طول می کشد تا ورم پای وی بخوابد و بتواند بدون مشکل در تمرینات و بازیها شرکت کند.

انتظار می رود که مسی سه شنبه یا چهارشنبه به تمرینات گروهی ملحق شود و مشکلی برای  حضور در بازی جمعه نخواهد داشت. بوسکتس و ویدال که در بازی برگشت مقابل ناپولی محروم بودند هم در ترکیب قرار خواهند گرفت. حضور دمبله اما هنوز مشخص نیست.

4125