پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین‌سازی جوانمردانه باشد

پورموسوی: امیدوارم بازی با ماشین‌سازی جوانمردانه باشد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مطمئنا نمی توانیم تیم حریف را دست کم بگیریم و بگوییم از دقیقه یک انتحاری بازی می کنیم اما تلاش می کنیم با شرایط بازی پیش برویم و ۳ امتیار با بگیریم.

به گزارش فوتبالی، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، بازی فردا یکی از بازی‌هایی است که حساسیت ویژه‌ای دارد و تقریباً یک بازی رودررو است.

وی افزود: امیدوارم با توجه به شناخت خوبی که از کادر فنی ماشین‌سازی داریم، دست به دست هم بدهیم و به دور از مسائل حاشیه‌ای و حساسیت بازی، شاهد یک دیدار خوب و جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص شرایط جدولی دو تیم و اینکه تیمش در دیدار فردا به دنبال بازی هجومی است یا چشم به ضد حملات دوخته است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که باید در ابتدا مراقب باشیم که گل نخوریم. با توجه به دو شکستی که داشتیم، سعی کردیم در روزهای اخیر نقاط ضعفمان را رفع کنیم.

پورموسوی ادامه داد: ماشین‌سازی تیم خوب و قابل‌احترامی برای ما محسوب می‌شود. مطمئناً نمی‌توانیم تیم حریف را دست‌کم بگیریم و بگوییم از دقیقه یک انتحاری بازی می‌کنیم اما تلاش می‌کنیم با شرایط بازی پیش برویم. با تمام احترامی که برای آقای افاضلی و همکارانش در ماشین‌سازی و هواداران این تیم قائل هستیم، امیدواریم با تلاش بچه‌ها 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم تا در 2 بازی آتی‌مان با آرامش بیشتری به میدان برویم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرمان تیمش برای دیدار فردا خاطرنشان کرد: 2-3 بازیکن آسیب‌دیده داریم که کادر پزشکی تا فردا تلاش می‌کند تا آن‌ها را به شرایط مطلوب برساند. در صورت بهبود وضعیت از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در غیر این صورت، این بازیکنان به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهند بود.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت: خوشحال هستم که یک بار دیگر به شهر بزرگ تبریز آمدم. این شهر مردم بسیار خوب و فوتبال دوستی دارد. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خیلی خوب بین دو تیم ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم باشیم که خروجی آن به فوتبال ایران کمک کند.

6641