کدام تیم‌ها از دبل پرسپولیس خوشحال می‌شوند؟

کدام تیم‌ها از دبل پرسپولیس خوشحال می‌شوند؟

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ سال گذشته موفق شد در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی برسد و با دو قهرمانی دبل کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس جمعه شب جشن قهرمانی در لیگ نوزدهم را در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار کرد و حالا در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ماجرا جویی خواهد کرد.

قهرمانی پرسپولیس بعد از جدایی برانکو سرمربی اسبق و گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی رقم خورد؛ مربی که پیش از این قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده بود اما تخصص خوبی در قهرمان جام حذفی داشت. یحیی پیش از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر به همراه ذوب آهن در دو سال پیاپی در جام حذفی1393-1394 و 1394-1395 قهرمان شده بود و در سال 95 موفق شد سوپر جام را با پیروزی برابر استقلال خوزستان تصاحب کرد.

پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان 3 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند و تیم چهارم مرحله نیمه نهایی فردا شب از دل دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی بیرون خواهد آمد.

یحیی بعد از شکست برابر ذوب آهن در بازی جمعه شب، که با جشن قهرمانی سرخپوشان تهرانی هم زمان بود اعلام کرد بازیکنانش بی انگیزه هستند؛ اما اوضاع در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قطعا برای شاگردان گل محمدی متفاوت خواهد بود.

قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و تکرار دبل همچون سال گذشته زیاد دور از دسترس نیست اما در این میان 2 تیم شهرخودرو و فولاد خوزستان که از جام حذفی کنار رفته اند بدون شک از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و دبل آنها خوشحال می شوند.

در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی این فولاد خوزستان و شهرخودرو هستند که می توانند حتی در صورت چهارم شدن هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند.

استقلال، سپاهان، تراکتور و نفت مسجد سلیمان  همچنان در جام حذفی حضور دارند پس هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در دست خودشان است، اما شهرخودرو و فولاد خوزستان تنها از مسیر لیگ برتر می توانند به لیگ قهرمانان آسیا برسند. 

9697