افاضلی: امیدوارم هم پارس جنوبی در لیگ بماند هم ماشین‌سازی

افاضلی: امیدوارم هم پارس جنوبی در لیگ بماند هم ماشین‌سازی

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید زمان زیادی را نتوانسته با تیمش باشد و به خاطر تعلق به پارس جنوبی، بازی سختی را برابر این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، هومن افاضلی سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی اظهار کرد: بازی برای من بسیار سخت است زیرا تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم. آن‌ها بازیکنان باغیرتی دارند که در شرایط سخت برای تیمشان می‌جنگند. بزرگان خوبی مثل محمد نوری، خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی دارد. این تیم جوانان خوبی دارد و من شناخت خوبی از آن‌ها دارم. متاسفانه باید مقابل هم بایستیم.

وی ادامه داد: مجرب بودن کادر فنی جدید پارس جنوبی کار ما را سخت‌تر می‌کند. این بازی برای ما بسیار مهم است زیرا دو تیم در جدول نزدیک هستند و این بازی ۶ امتیازی است. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اما همیشه شرایط بازی متفاوت است. با ذهنیت قوی و برای برد به زمین می‌آییم. امیدواریم در پایان لیگ، دو تیم در لیگ باقی بمانند.

افاضلی درباره کم کردن استرس ناشی از قرار داشتن تیمش در منطقه سقوط گفت: مشکل گلزنی را بسیاری از تیم‌های ما دارند. بخشی از آن بسته به نفراتی است که در اختیار داریم و بخشی دیگر مربوط به سازماندهی تیم است. من زمان زیادی پیش تیم نبودم. این هفته، اولین هفته‌ای بود که کامل کنار بازیکنان بودم و سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و مشکل گلزنی را برطرف کنیم. سعی کردیم در خصوص مسائل روانی هم با بازیکنان صحبت کنیم. برای ایجاد تغییر نیاز به زمان بود و شرایط ما این فرصت را به ما نمی‌داد. سعی کردم از ۱۴ سال حضورم در تیم‌های ملی استفاده کنم و سعی کنم انسجام تیم را حفظ کنم. از مربی‌های قبلی تیم که ماشین‌سازی را به اینجا رسانده‌اند تشکر می‌کنم.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان گفت: خرم‌الحسینی محروم است و دو بازیکن مصدوم داریم که ممکن است در چینش ترکیب ما برای دیدار فردا تغییر ایجاد کنند.

6641