رونالدو - پاریسن ژرمن جدی شد؛ ملاقات لئوناردو و مدیربرنامه‌های CR7

رونالدو - پاریسن ژرمن جدی شد؛ ملاقات لئوناردو و مدیربرنامه‌های CR7

خبرگزاری فوتبالی – رسانه‌های مختلف همچنان ایده پیوستن رونالدو به تیم پاریسن ژرمن را پیگیری می‌کنند و اخباری را در این زمینه منتشر می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، اولین بار چند روز پیش فرانس فوتبال این مسئله را بیان کرد که رونالدو قرار بوده پیش از شیوع کرونا و در فصل نقل و انتقالات زمستانی به پاریسن ژرمن بپیوندد. این مسئله به دنبال راضی نبودن رونالدو از حضور در یووه مطرح شده بود و حالا هم با توجه حذف یووه از لیگ قهرمانان باز هم پیگری شده است.

طبق گزارشی که اخیرا در فوت مرکاتو منتشر شده، قرار است خورخه مندز، مدیر برنامه‌های این بازیکن پرتغالی قرار است با لئوناردو، مدیر باشگاه پاریسن ژرمن ملاقات کند. لئوناردو به دلیل حضور پاریسن ژرمن در لیسبون، هم اکنون در پرتغال حضور دارد.

با توجه به اخراج ساری از یوونتوس و استخدام پیرلو برای هدایت یوونتوس می‌تواند شرایط متفاوت باشد هرچند رونالدو تا این لحظه موضع خود را در رابطه با انتخاب جدید مدیران یووه برای نیمکت اعلام نکرده است.

قرارداد رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد اما دستمزد ۳۰ ملیون یورویی او برای یوونتوسی که حالا از لیگ قهرمانان حذف شده هزینه سنگینی است. این بازیکن پرتغالی امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت و برای بیانکونری ۳۱ گل به ثمر رساند اما مصاف آقای گلی را به ایموبیله واگذار کرد.

1101