پیش بازی ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم؛ افاضلی به تیم سابق خود رسید

پیش بازی ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم؛ افاضلی به تیم سابق خود رسید

خبرگزاری فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، ماشین سازی در تبریز میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، امتیازات نزدیک تیم‌ها باعث شده تا یک پیروزی یا شکست معادلات انتهای جدول را دستخوش تغییرات مهمی سازد؛ شاگردان هومن افاضلی راه دشواری را برای بقا در لیگ نوزدهم پیش‌روی خود دارند؛ ماشین سازی در 3 بازی باقیمانده خود باید مقابل پارس جنوبی جم، تراکتور و صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. برد افاضلی در دوئل شش امتیازی مقابل تیم سابق خود، می‌تواند امید سبزقباها را برای بقا در لیگ تا حد زیادی بالا ببرد اما شکست مقابل شاگردان پورموسوی، ماشین را به منطقه قرمز جدول نزدیک می‌کند.

از طرفی این دیدار برای پارس جنوبی هم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ شکست آن‌ها را به لیگ یک نزدیک‌تر می‌کند و پیروزی، امید جمی‌ها را برای بقا در لیگ زنده نگه خواهد داشت. 

چهره ویژه: محسن فروزان. فروزان که اواخر  فصل گذشته با اتهام شرط بندی از جانب باشگاه تراکتور رو به رو شد و پس از ماهها با حکم تبرئه به فوتبال بازگشت، اکنون پس از یکسال به تبریز سفر می کند تا مقابل ماشین سازی و مالک آن زنوزی قرار بگیرد؛ نکته جالب توجه این تقابل فروزان با افاضلی هست که برای صادر شدن کارت فروزان تلاش زیادی کرد و عملا پای این گلر ایستاد تا کارت بازی فروزان صادر شود. البته معلوم نیست فروزان در بازی فردا حاضر خواهد بود یا نه و ممکن است او به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست بدهد.

نتیجه بازی هفته گذشته: ماشین سازی با نتیجه 1-0 مقابل سایپا شکست خورد و پارس جنوبی هم با دو گل مغلوب شاهین انتهای جدولی شد. 

نتیجه بازی رفت: بازی دو تیم در دور رفت مسابقات با نتیجه 1-1 به پایان رسید. علی عبدالله زاده از پارس و شاهین توکلی از ماشین سازی گلزنان این دیدار بودند. 

وضعیت در جدول‌: ماشین سازی با 27 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد و پارس جنوبی با 25 امتیاز، چهاردهم است. 

*دوشنبه 20 مرداد 1399

ماشین سازی تبریز – پارس جنوبی جم  ساعت 19:45

داور: رضا عادل 

کمک‌ها: علی اکبر عظیم پور – عسگر محمدی

4731