وکیا: اعتماد به نفس گل‌گهر برگشته/ استعفای جلالی یک شوک خوب بود

وکیا: اعتماد به نفس گل‌گهر برگشته/ استعفای جلالی یک شوک خوب بود

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اعتماد به نفسمان برگشته و امیدوارم با دست پر از مسجدسلیمان بیرون بیاییم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در مورد بازی این هفته مقابل نفت‌مسجدسلیمان اظهار داشت: این دیدار نه تنها برای ما بلکه برای هفت تیمی که در نیمه پایین جدول قرار دارد، حیاتی است. اگر خداکمک کند و قسمت شود، برنده می‌شویم تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

وی در مورد تغییر پست از دفاع راست به دفاع چپ در تیم گل‌گهر گفت: وقتی کادر فنی می‌خواهد در این پست بازی کنم، من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. این تغییر پست خوب جواب داده؛ حتی در دیدار با شاهین بوشهر پاس گل دادم و از عملکردم هم راضی هستم. امیدوارم همین روند خوب را در مقابل نفت‌ مسجدسلیمان تکرار کنم اما مهمتر از هر بازیکن و هر شخصی، برد تیم است.

وی با اشاره به تیم نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: آن‌ها تیمی هستند که خوب دفاع می‌کنند و ضدحمله می‌زنند. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و این را در چند بازی اخیر نشان دادیم. دو برد و یک مساوی به دست آوردیم. اعتماد به نفسمان برگشته است و امیدوارم با دست پر از مسجدسلیمان بیرون بیاییم تا هفته‌های آخر را با خیال راحت پشت سر بگذاریم.

مدافع گل‌گهر در مورد افت این تیم پس از تعطیلات کرونا، اظهار داشت: در تعطیلات کرونا، بچه‌های ما فشار زیادی آوردند که در بازی‌ها بدن‌ها کم نیاورد. طبیعی بود بعد از سه ماه تعطیلی وقتی وارد مسابقات شدیم از شرایط بازی دور بودیم و بدن‌ها در شرایط مناسب قرار نداشت. اما با برنامه‌های کادرفنی بچه‌ها توانستند به شرایط خوب برگردند. پس از استعفا و بازگشت مجیدجلالی تیم ما متحول شد. این یک شوک خوب بود و ما در این سه هفته توانستیم نتایج خوبی بگیریم و 7 امتیاز جمع کنیم.

وی در مورد حضور مجتبی سرآسیایی به عنوان مربی در کنار تیم گفت: او با بازیکنان رفیق است. با آمدن مجتبی سرآسیایی رفاقت در تیم بیشتر شده و بچه‌ها به خودباوری بیشتری رسیده‌اند. او در این دو سه هفته که آمده سنگ تمام گذاشته و واقعا از هر نظر به ما کمک کرده، سرآسیایی در کنار مجیدجلالی زوج خیلی خوبی را تشکیل داده است.

مدافع گل‌گهر در مقایسه عملکرد فعلی این تیم با نیم‌فصل اول اظهار داشت: ما در نیم فصل اول هم خوب بازی می‌کردیم اما روی یک لحظه غفلت، یک توپ می‌آمد و وارد دروازه ما می‌شد. با اضافه شدن بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم آمدند شرایط بهتری برای تیم به وجود آمد. همه ما هم قسم شده‌ایم که گل‌گهر در لیگ برتر بماند. ماندن گل‌گهر در لیگ برتر نه فقط به نفع ما، بلکه به نفع همه بازیکنانی است که می‌خواهند فصل بعد در نقل و انتقالات به اینجا بیایند.

6641