شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن پس از 4 سال و 11 ماه در ورزشگاه آزادی

شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن پس از 4 سال و 11 ماه در ورزشگاه آزادی

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس قهرمان زودهنگام نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، نتوانست از پس تیم پایین جدولی ذوب‌آهن بربیاید و مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در تنها دیدار روز جمعه، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن بود. با توجه به آمادگی بالای سرخپوشان و حضور ذوب‌آهن در رتبه‌های پایین جدول انتظار می‌رفت شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند مانند سایر دیدارهای قبلی، حریف خود را شکست دهند ولی در این دیدار اتفاق دیگری رخ داد و این اصفهانی‌ها بودند که توانستند پنجمین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کنند. 

 پرسپولیس آخرین بار و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن بود که  از ذوب آهن اصفهانی‌ها و در تهران شکست خورد. سبز پوشان اصفهانی بالاخره پس از 4 سال و 11 ماه موفق شدند در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس عبور کنند. 

 پرسپولیس آخرین بار هفته یازدهم لیگ برتر و در زمانی که گابریل کالدرون آرژانتینی سرمربی این تیم بود در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب نفت مسجد‌سلیمان شد و حالا سرخپوشان پایتخت پس از 260 روز در لیگ برتر طعم شکست را در شب جشن قهرمانی چشیدند.

رکورد طولانی‌ترین شکست‌ناپذیری تاریخ لیگ برتر در اختیار سپاهان است. سرخپوشان مصمم بودن تا پایان لیگ امسال شکستی را تجربه نکنند و در فصل بعد نیز به آمار خود اضافه کنند تا از رکورد سپاهان عبور کنند که این امر میسر نشد.

7655