دل پیرو: برای پیرلو آرزوی موفقیت می‌کنم؛ او را با زیدان مقایسه نکنید!

دل پیرو: برای پیرلو آرزوی موفقیت می‌کنم؛ او را با زیدان مقایسه نکنید!

خبرگزاری فوتبالی – الکس دل پیرو اعتقاد دارد پیرلو می‌تواند در یوونتوس موفقیت شود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته روز پرحادثه‌ای برای یوونتوسی‌ها بود. آن‌ها تا عصر مائوریسیو ساری را اخراج کردند و ساعاتی بعد از آن هم رسما اعلام کردند پیرلو که هفته گذشته هدایت تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس را قبول کرده بود به نیمکت تیم اصلی یووه رسید.

الساندرو دل پیرو، هم‌تیمی سابق پیرلو در تیم ملی ایتالیا در گفت و گو با اسکای اسپرت گفته: اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگویم سورپرایز شدم.  خوشحال بودم که پیرلو هدایت تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس را بر عهده گرفته اما او این مرحله را رد کرد و مستقیما به نیمکت یوونتوس رسید. بنابراین فقط می‌توانم برای او آرزوی موفقیت داشته باشم. فکر می‌کنم دیدگاه متفاوتی درباره بازیکنانی که مربی شده‌اند شکل گرفته. قبلا نیاز بود تا پروسه طولانی در لیگ‌های سطح پایین طی شود اما حالا در حال مشاهده موفقیت‌های اخیر فیلیپو و سیمونه اینزاگی و گتوزو هستیم.

دل پیرو در ادامه افزود: مقایسه پیرلو و زیدان منصفانه نیست زیرا زیدان با تیم ‌های پایه در رسال مادرید همکاری کرده و سپس دستیار انچلوتی بود اما پیرلو همه چیز را برای کسب موفقیت حتی بیشتر از زیدان هم دارد. او باشگاه را می‌شناسد، بازیکنان را می‌شناسد و مدیران را هم می‌شناسد! بنابراین تصور می‌کنم همه آن‌ها با پیرلو به خوبی همکاری کنند.

1101