حاشیه روز؛ مسی با داور بازی دست نداد یا مانولاس؟

حاشیه روز؛ مسی با داور بازی دست نداد یا مانولاس؟

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته دیدار حساس ناپولی و بارسلونا در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد که در آن تصمیمات داوری حرف اصلی را می‌زد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار ابتدا بارسلونا یک گل به ثمر رساند که برخی معتقد بودند خطا در آن رخ داده اما داور آن را صحیح دانست. در ادامه  و در یکی از مهم‌ترین صحنه‌ها لیونل مسی توانست گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند اما داور این صحنه را هند دانست و با کمک VAR گل را رد کرد.

پس از پایان بازی فیلمی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر می‌شد که نشان می‌داد مسی از دست دادن با یک نفر امتناع می‌کند. در فیلم منتشر شده صورت آن شخص مشخص نبود. بسیاری از هواداران مخالف بارسا با استناد به فریم بعدی این ویدیو که تصویر مانولاس را نشان می‌داد آن فرد را مانولاس می‌دانستند و خبرنگار اوندا سرو هم اعلام کرد مسی درخواست دست دادن با مانولاس را رد کرده زیرا در دیدار تدارکاتی ابتدای فصل این بازیکن یونانی سوارز را بابت شکست بارسا مقابل رم تحقیر کرده بود اما با توجه به ساعتی روی دست آن فرد بسته شده بود می‌توان او را چاکر، داور بازی دانست. در همین زمینه هم بسیاری از کاربران در فضای مجازی نوشته‌اند مسی بابت گلی که از او رد شد از داور دلخور بود و با او دست نداد و به همین دلیل صد در صد آن فردی که مسی از دست دادن با او امتناع می‌کند داور است.

1101