بازی حیاتی نکونام مقابل تیم سابق

بازی حیاتی نکونام مقابل تیم سابق

خبرگزاری فوتبالی- فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام فردا شب در اهواز میزبان سایپا و ابراهیم صادقی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، تقابل دو مربی جوان و آینده دار فوتبال ایران در بازی فردا شب از حساسیت بالایی برخوردار است. فولادخوزستان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این بازی محکوم به کسب سه امتیاز است و سایپا برای بقا در لیگ برتر باید از این دیدار امتیاز بگیرد.

فولاد خوزستان در 8 بازی آخر خود در خانه پیروز بوده، سایپا هم درهفته های اخیر برابر مدعیان پا پس نگذاشته و ماحصل سه دیدار حساس آنها با استقلال، سپاهان و شهر خودرو در شروع مجدد بازی ها، سه تساوی و کسب 3 امتیاز بوده است. سایپا در 6 بازی آخر خود 5 تساوی و یک پیروزی داشته و با توجه به شرایط حساسی که در انتهای جدول دارد شکستی را تجربه نکرده باشد.

بدون شک برنامه فولاد خوزستان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا موفقیت در لیگ برتر است، زیرا آنها از جام حذفی کنار رفته اند و برای نایب قهرمانی یا سوم  شدن در لیگ برتر باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

جدال حساس فردا شب فولاد خوزستان و سایپا یه ویژگی خاص دیگر هم دارد، تقابل هم بازی های پیشین در سایپا که حالا در کسوت مربیگری روبروی هم قرار خواهند گرفت. ابراهیم صادقی و جواد نکونام در بازی فردا شب انگیزه های بالایی دارند تا توانایی هایشان را به رخ دیگر بکشند.

در بازی های هفته بیست و هشتم با توجه به تساوی شهرخودرو - استقلال، همچنین شکست سپاهان برابر نساجی، فردا فولاد خوزستان با پیروزی برابر سایپا می تواند با استقلال 49 امتیازی هم امتیاز شود تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باقی بماند.

9697