بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست

بهزادی: جای فینالیست آسیا پایین جدول نیست

خبرگزاری فوتبالی- دروازه ‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان پرسپولیس با وجود قهرمان شدن در لیگ برتر انگیزه زیادی داشتند و این موضوع برای ما عجیب بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یوسف بهزادی در خصوص برد تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما قبل از این بازی شرایط خاصی داشت و به منطقه خطر نزدیک شده بودیم به همین دلیل نیاز به گرفتن امتیاز داشتیم و هدف‌مان این بود که حداقل نبازیم. خدا را شکر که در نهایت با همدلی بازیکنان سه امتیاز مهم گرفتیم و این یک عیدی بزرگ برای تیم ما بود، البته پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است ولی برای ما عجیب بود که آنها با وجود قطعی شدن قهرمانی‌شان در لیگ برتر، خیلی انگیزه داشتند و در تمامی صحنه‌ها می‌جنگیدند.
وی در خصوص قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش تاکید کرد: چند هفته بود که بازی نمی‌کردم و خیلی دوست داشتم برابر پرسپولیس بازی کنم و خودم را نشان دهم. خدا را شکر می‌کنم که روسفید شدم و خدا هم کمکم کرد تا گلی دریافت نکنم.

بهزادی با بیان اینکه ذوب‌آهن فصل سختی را پشت ‌سر گذاشت، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن یکی از ریشه‌ دار ترین تیم‌های ایران است و شخصیت این تیم طوری است که خیلی‌ها باور نمی‌کنند در پایین جدول قرار بگیرد. جای فینالیست آسیا در پایین جدول نیست ولی متاسفانه امسل نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد. در برخی بازی‌ها ایراد از خودمان بود، در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و البته در چند بازی هم واقعا بابت داوری اذیت شدیم.

6641