مدیر ورزشی یوونتوس: تصمیم اخراج ساری قبل از دیدار با لیون گرفته شد

مدیر ورزشی یوونتوس: تصمیم اخراج ساری قبل از دیدار با لیون گرفته شد

خبرگزاری فوتبالی – مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرده تصمیم اخراج ساری برای قبل از دیدار مقابل لیون بوده است.

به گزارش فوتبالی، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپرت گفته: ما ارزیابی خودمان از شرایط یوونتوس را قبل از دیدار مقابل لیون انجام داده بودیم  و اعلام کرده بودیم که بر اساس یک بازی تصمیم نمی گیریم. ارزیابی ما بر اساس نتایج کل فصل بود و نه فقط یک بازی. تصمیمی که در رابطه با پیرلو گرفتیم طبیعی بود. او با تمام کسانی که اینجا بوده‌اند ارتباط داشت و باشگاه را می‌شناسد. باور داریم که سرنوشت او، بزرگ شدن است. او بازیکن بزرگی بوده و ما تصور می‌کنیم می‌توانیم همان کار را در دوره مربیگری‌اش انجام دهد. شخصیت خیلی مهم‌تر از حرفه‌ و شغل است و ما شکی درباره پیرلو به عنوان یک انسان با شخصیت نداشتیم.

امسال دومین سالی است که یوونتوس مربی‌اش را پس از قهرمانی در سری آ احراج می‌کند. پاراتیچی می‌گوید: فقط بازی‌های اروپایی نیست که معیار ما برای موفقیت باشد. شرایط آلگری متفاوت بود. او از یک دوران ۵ سال می آمد که به نتایج خوبی منتهی شد. ما مسیر بی‌نظیری طی کرده‌ایم و  تیمی ۹ بار پیاپی قهرمان سری آ نشده است.  ما در ۳ سال توانستیم ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان برسیم که ۷ یا ۸ بازیکنمان نسبت به فینال قبل متفاوت بود. این نشان می‌دهد چه کاری در یوونتوتس انجام شده. رئال مادرید ۳ فینال را با یک ترکیب برنده شد. بایرن مونیخ سال گذشته قهرمان بوندس لیگا شد اما از لیگ قهرمانان کنار رفت و مردم آن  را ناکامی دانستند. منچستر سیتی هم همین طور بود و به خاطر عدم موفقیت در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار گرفتند.

پاراتیچی درباره شایعه اخراج خودش گفت: با توجه به شیوه‌ای که مدیر شب گذشته از من دفاع کرد خیلی عجیب است اگر نظرش از ساعت ۲ نیمه شب تا حالا تغییر کند. من ۱۰ سال است اینجا حضور دارم و روابطم فراتر از کار است. از خود آنیلی گرفته تا پایین‌ترین کارمند.

1101