مولر: لواندوفسکی باید ثابت کند که از مسی بهتر است

مولر: لواندوفسکی باید ثابت کند که از مسی بهتر است

خبرگزاری فوتبالی - توماس مولر امیدوار است که رابرت لواندوفسکی بتواند در دیدار برابر بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ثابت کند که مهاجم بهتری نسبت به لیونل مسی است. 

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی شب گذشته درخشش فوق العاده‌ای داشت و در پیروزی 1 - 4 بایرن مونیخ برابر چلسی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز ارسال کرد. قهرمان بوندسلیگا حالا باید در یک چهارم نهایی به مصاف بارسلونا برود که با پیروزی 1 - 3 برابر ناپولی به این مرحله صعود کرده است. مسی و لواندوفسکی هر دو فصل خوبی را از نظر گلزنی پشت سر گذاشته و هر دو کفش طلای لیگ‌هایشان را به دست آوردند. مولر در پاسخ به این سوال که نظرش درباره بهترین مهاجم حال حاضر چیست از هم تیمی خود حمایت کرده و گفت: " این را در روز جمعه خواهیم دید. لوی باید به این سوال پاسخ دهد. مسی هم امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشت. اما این به لوی و ما بستگی دارد که پاسخ این سوال را در روز جمعه به نفع او رقم بزنیم. " 

مولر در پاسخ به سوالی درباره بارسلونا، گفت: " بارسا شاید قهرمان لالیگا نشده و با مشکلاتی درگیر باشد اما هر اتفاقی ممکن است در مسابقات حذفی رخ دهد. هر روندی ممکن است در مسابقاتی که تک حذفی هستند به پایان برسد اگر شما فقط یک روز بد داشته باشد. " 

1811