مرتنز: خودمان بازی را به بارسلونا هدیه کردیم

مرتنز: خودمان بازی را به بارسلونا هدیه کردیم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم ناپولی اعتقاد دارد خود آن‌ها بازی را به بارسلونا تقدیم کردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و ناپولی در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در این یدار بارسلونا توانست حریف خود را ۳-۱ شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد اما نمایش این تیم در نیمه دوم تحت تاثیر عملکرد خوب ناپولی‌ها قرار گرفت که مهاجم آن‌ها، مرتنز هم به همین مسئله اشاره می‌کند.
 دریس مرتنز پس از پایان بازی گفته: ما در ۱۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم اما پس از آن بازی را به بارسلونا تقدیم کردیم. بارسلونا کیفیت بالایی داشت و فرصت‌های گلزنی زیادی از هیچ ایجاد کرد. ما پس از وقفه نشان دادیم که در فرم خوبی از لحاظ بدنی هستیم و می‌توانیم خطرناک باشیم اما به اندازه‌ای که فرصت ایجاد کردیم گل نزدیم.

مرتنز در ادامه گفت: پس از اینکه گل را دریافت کردیم فراموش کردیم که چه کاری باید انجام دهیم. اگر تمرکزمان را حفظ کنیم و از این اشتباهات درس بگیریم می‌توانیم در فصل آینده عالی کار کنیم. نمی‌توانم صبر کنم تا فصل آینده آغاز شود. من از همین حالا عطش دارم.

مهاجم تیم ناپولی درباره عدم تمدید قرارداد کایخون گفت: دل ما برای او تنگ خواهد شد. او پاس‌ گل‌های زیادی در طول این سال‌ها داده است.

1101