گتوزو: آمار به نفع ناپولی بود/ پیرلو بدبخت شده!

گتوزو: آمار به نفع ناپولی بود/ پیرلو بدبخت شده!

خبرگزاری فوتبالی – گتوزو پس از شکست ناپولی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از پایان بازی گفت: پشیمانی زیادی وجود دارد زیرا در یک ساعت اول در بازی گم بودیم و ۳ گل مسخره دریافت کردیم. اشتباهات زیادی هم داشتیم. من تیمی‌ را مشاهده کردم که بارسلونا را زیر فشار زیادی گذاشت. باید ۲ گل زودهنگام به ثمر می‌رساندیم اما گل خوردیم. این مسئله من را آزار می‌دهد زیرا روی ضربات شروع مجدد گل خوردیم. همیشه می‌گویم. ما بازیکنان قدرتمند و با استعدادی داریم اما باید روی ذهنیت مهاجمان‌مان کار کنیم. اگر به دنبال آمار هستید باید بگویم همه چیز به نفع ناپولی بود. دو برابر حریف به سمت دروازه شوت زدیم و مالکیت بیشتری داشتیم. بارسلونا در نیمه دوم مشکل داشت.

سرمربی ناپولی در ادامه افزود: مردم می گفتند بارسلونا با تیم دومش بازی می‌کند اما من چنین چیزی ندیدم و ترکیبشان چند صد میلیون دلار می‌ارزید. اگر بارسلونا در ۱۰ دقیقه اول گل نمی‌زد نمایش بهتری از تیم می‌دیدم. نمی‌خواهم حاشیه ایجاد کنم اما ناامیدم زیرا بارسلونا واقعا ما را آزار داد. با ذهنیتی قوی‌تر و مالکیتی بهتر می‌توانستیم به حریف آسیب بزنیم. پاس‌های اشتباه زیادی دادیم و من عصبانی هستم زیرا در نیمه دوم عالی بودیم اما در نیمه اول خیر. ۷ یا ۸ سال از آخرین باری که مالکیت توپ بارسلونا ۴۳ درصد بوده و تیم میهمان دو برابر شوت زده می‌گذرد.

گتوزو درباره پیرلو و نشستنش روی نیمکت یوونتوس با خنده پاسخ داد: خب... او بدبخت شده است! او خیلی خو‌ش شانس است که کارش را در یوونتوس آغاز کرده اما در این صنف نمی‌توان گفت بازیکن خوبی بودن کافی است. باید مطالعه کنی و سخت کار کنی و فرصت کمی هم برای خواب خواهی داشت. مربی و بازیکن بودن شبیه بهم نیست و کاملا متفاوت است.

1101