کابایرو پس از گلباران شدن مقابل بایرن مونیخ: چیزی برای پشیمانی نیست

کابایرو پس از گلباران شدن مقابل بایرن مونیخ: چیزی برای پشیمانی نیست

خبرگزاری فوتبالی - چلسی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا از دور رقابت ها کنار رود. چلسی در دور رفت هم با نتیجه سه بر صفر از بایرن شکست خورده بود.

به گزارش فوتبالی، ویلفرد کابایرو در این دیدار دروازه‌بان چلسی بود و گل‌باران شد. او همان ابتدای کار در دقیقه‌‌ی دهم بازی از روی نقطه‌ی پنالتی از روبرت لواندوفسکی گل خورد. او پس از بازی در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:" چند مورد اشتباه داشتیم، با نتیجه‌ی دشواری از بازیِ رفت پا به این مسابقه گذاشتیم. اوایل بازی، پنالتی دریافت کردیم و کار دشوار شد. ما شخصیت خوبی در طول بازی نشان دادیم اما آنها کیفیت بیشتری از خود نشان دادند تا شایسته حضور در دور بعد باشند. لیگ برتر را به خوبی به پایان رساندیم و فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا هستیم که برای تیم خوب است، امروز هیچ چیز برای پشیمانی وجود ندارد."

ویلی کابایرو درمورد آینده‌ی خودش در باشگاه چلسی گفت:" من یک سال دیگر قرارداد دارم. واقعاً خوشحالم که در این پیراهن بازی می کنم و دوست دارم ادامه دهم. من تبدیل به انتخاب اول سرمربی شدم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. برای بدست آوردن فرصتی دوباره سخت تلاش خواهم کرد."

1470