لمپارد پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ: می‌دانم که برمی‌گردیم

لمپارد پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ: می‌دانم که برمی‌گردیم

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با نتیجه‌ی 4 بر 1 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی را شکست داد. باواریایی ها در دور رفت هم با نتیجه‌ی 3 بر 0 به پیروزی رسیده بودند تا در مجموع با نتیجه‌ی 7 بر 1 چلسی را در هم کوبیده باشند.

به گزارش فوتبالی، اولین فصل فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی رسما به پایان رسید. او پس از بازی در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:" تمرین خوبی مقابل بایرن برای ما بود و این تجربه‌ی لیگ قهرمانان اروپا است. بسیاری از بازیکنان ما فصل‌های اول خود را سپری می‌کنند. می‌توانم ببینیم که تا کجا می‌خواهیم برویم و می‌دانم که بازخواهیم گشت. آنها خوب عمل کردند. گفتنش پس از شکست 4-1 دشوار است. خوشحال نیستم اما وقتی دو گل را دریافت کردیم، بعد از آن دوباره به بازی برگشتیم. وقتی تیم را با سطح مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مطابقت می دهم چیزهای خوبی را در تیم می‌بینم و همچنین برخی از نکات بد را هم که در این فصل دیده‌ایم. اشتباهاتی فردی داشتیم که به آن‌ها فرصت گلزنی داد. این اشتباهات در این سطح کارِ شما را تمام می‌کند."

لمپارد درباره‌ی شرایطی که چلسی در این فصل تجربه کرد، گفت:" این یک پروژه‌ی در حال پیشرفت است. این سطح واقعیِ چلسی نیست. ادن هازارد را که تقریبا بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بود از دست دادیم. مردم ما را به خاطر چهارم شدن مورد ستایش قرار نمی‌دهند اما با همین تیمی که داریم به آن دست پیدا کردیم. اکنون زمان آن است که فکر کنیم تا کجا می‌توانیم پیش برویم."

1470