کارشناس داوری نشریه آس: گل مسی مقابل ناپولی سالم بود

کارشناس داوری نشریه آس: گل مسی مقابل ناپولی سالم بود

خبرگزاری فوتبالی - ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آس در مورد بازی بارسلونا و ناپولی و تصمیم های جونیت چاکر داور بازی و کمک هایش ابراز نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران ناپولی معترض بودند که لنگله روی صحنه گل اول بارسلونا در دقیقه  نهم قبل از آن که سر بزند، مرتکب خطا شد چرا که دمه را هل داد. جونیت چاکر داور ترکیه ای اعتقاد داشت که خطایی رخ نداده و گل را سالم اعلام کرد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در این باره توضیح داد:" لنگله هل داد اما در مسابقات لیگ قهرمانان چنین صحنه هایی خطا گرفته نمی شود. فوتبال ورزش پربرخورد هاست و همه باید در محوطه جریمه قوی باشند. البته در فوتبال اسپانیا چنین صحنه هایی خا گرفته می شود."

چاکر در دقیقه 30 گل سوم بارسلونا توسط مسی را به علت هند بازیکن آرژانتینی مردود اعلام کرد اما ایتورالده با این تصمیم مخالف است:" در تصاویر تلویزیونی مشخص نیست که توپ به کجای مسی برخورد کرده است. من حس کردم که توپ به سینه اش خورده است. " کارشناس داوری نشریه اس همچنین در مورد پنالتی کولیبالی روی مسی گفت :" پنالتی واضح بود. مسی پایش را جلو گذاشت و کولیبالی به او ضربه زد." و در مورد پنالتی راکیتیچ روی مرتنز هم صحبت کرد و گفت:" صحنه واضحی بود و پنالتی به درستی گرفته شد."

بارسلونا با پیروزی سه بر یک مقابل ناپولی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

4125