برنامه بازی‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

برنامه بازی‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - با مشخص شدن صعود بایرن و بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حالا برنامه چهار بازی مرحله بعدی مسابقات در شهر لیسبون برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، بحران کرونا باعث شده است تا لیگ قهرمانان امسال شرایط بسیار ویژه ای داشته باشد. همه بازیها در شهر لیسبون برگزار می شود. مسابقات از چهارشنبه پیش رو آغاز می شود تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و خیلی زود تکلیف هر چهار تیم نیمه نهایی مشخص می شود تا فوتبالدوستان تکلیف مسابقات امسال را بفهمند.

در روز چهارشنبه 22 مرداد، آتالانتا و پاریسن ژرمن در ورزشگاه دالوز شهر لیسبون به مصاف هم می روند. هر دو تیم قبل از قرنطینه صعود خود را نهایی کرده اند. یک روز بعد در ورزشگاه ژوزه آلوالده شهر لیسبون اتلتیکو مادرید و لایپزیش به مصاف هم می روند. هر دو تیم به شکل غیرمنتظره ای در این مرحله هستند چرا که توانستند لیورپول و تاتنهام را حذف کنند و به یک چهارم برسند. گل سرسبد بازیهای یک چهارم در روز جمعه 24 مرداد در میان بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود که تقابل لواندوفسکی و مسی اوج هیجان را به فوتبال دنیا خواهد آورد و در نهایت در روز شنبه 25 مرداد نیز منچسترسیتی پس از حذف رئال مادرید به مصاف لیون می رود که به نظر می رسد شانس صعود تیم گواردیولا بالاست. همه بازیها در ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز می شوند.

4125